30 March 2008

Heathrow Terminal 5


hahaha...sabar.... belum lagi tu RBA kesana..... I heard British Airways has exclusive use of Terminal 5 for now... I think last week there was terrible delay.... hang on.. let me scan BBC.... (one minute later) ... here is the latest news....
hahahaha...awuuu..mun tani org Brunei, marah nie... 2 tahun masih potpet... and by the way, I heard the reason Brunei International Airport only use one belt for the baggages is for security reasons... what security reasons? Banarrrr kan..... labih jua.... I'm skeptical...nyusah kan kali aaaaaaa~ batah menunggu org balik belayar... (Neneks lagi part time job durang as stewards and stewardess keh keh keh....belayar saja tuuu) org balik belayar ngalih tunggu beg sampai and.... bida jua kali aaaaa International standard laaaa tu.....

No comments: